آ

  • آزمون سراسری بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
  • آموزش الکترونیکی معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
  • آموزش الکترونیکی منابع اطلاعاتی به عنوان یکی از نظام های پشتیبانی در آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه شیراز [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 91-112]
  • آموزش الکترونیکی انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
  • آموزش باز و از راه دور انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
  • آموزش ‎عالی کاربرد هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
  • آموزش ‎عالی بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
  • آموزش عالی مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
  • آموزش عالی تحلیل مقایسه‌ای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربه‌های جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
  • آموزش عالی الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی‌ کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
  • آموزش عالی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
  • آموزش عالی ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان ‌شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
  • آموزش عالی طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
  • آموزش عالی پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
  • آموزش ‎عالی و اعضای هیئت علمی عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
  • آموزش مبتنی بر فاوا و کنترل کامل کیفیت انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]

ا

  • ابزار تالیف معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
  • ارتباط فعال با موضوع یادگیری ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
  • ارزشیابی درونی تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
  • ارزیابی درونی و ساختارسازی الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی‌ کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
  • ارزیابی عملکرد و کیفیت طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
  • ارزیابی کیفیت الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی‌ کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
  • استانداردها و معیارها معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
  • استقلال آکادمیک و آزادی علمی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
  • انتخاب رشته بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
  • اهداف یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
  • ایران بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
  • اینترنت عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]

ب

  • برنامه چهارم توسعه کاربرد هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
  • بنگاه دانش تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
  • بنگاه دانش بر تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
  • بنگاه مبتنی بر دانش تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
  • بهبود کیفیت و آموزش ‎عالی تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
  • بهره وری پژوهشی تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت‌ علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]
  • بودجه کاربرد هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
  • بودجه‌ریزی دانشگاهی و مدیریت کیفیت جامع معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجه‌ریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]

پ

  • پارادایم دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
  • پارک تحقیقاتی بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
  • پارک صنعتی یا تجاری بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
  • پارک علم و فناوری بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
  • پارکها و مراکز رشد و شرکتهای مستقر در مراکز رشد تحلیل و مقایسه شاخصهای عملکردی کلیدی(KPI) مراکز رشد واحدهای فناور کشور [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 143-172]
  • پژوهش تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت‌ علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]
  • پویایی سیستم تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
  • پیامدهای ناخواسته پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]

ت

  • تابع تولید دانش تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
  • تجاری سازی پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
  • تجربه‌های جهانی تحلیل مقایسه‌ای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربه‌های جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
  • تجسد دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
  • تحقیقات و فناوری طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
  • ترجیحات آموزشی ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
  • تشابهات و تمایزات تحلیل مقایسه‌ای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربه‌های جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
  • تضمین کیفیت تحلیل مقایسه‌ای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربه‌های جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
  • تضمین کیفیت الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی‌ کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
  • تغییر سازمانی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
  • تنظیم مفاهیم ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
  • توسعه اطلاعاتی طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 108-130]
  • توسعه اطلاعاتی و مدل UNDP مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
  • توسعه سازمانی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]

ج

ح

  • حفظ کردن ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]

خ

  • خودکامیابی و آموزش چندرسانه ‎ای بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]

د

  • دانشگاه کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
  • دانشگاه مجازی دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
  • دانشگاه مجازی انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
  • دانشگاه و رضایت دانشجو ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان ‌شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
  • دانشگاه و صنعت پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]

ر

  • رئیسان دانشگاهها ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
  • رهبری ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
  • رهیافتهای یادگیری ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]

ز

س

ش

  • شاخص معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجه‌ریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]
  • شاخصهای عملکردی کلیدی تحلیل و مقایسه شاخصهای عملکردی کلیدی(KPI) مراکز رشد واحدهای فناور کشور [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 143-172]
  • شبیه‌سازی تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]

ع

  • عضو هیئت‌علمی و دانشگاه تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت‌ علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]

ف

  • فرهنگ سازمانی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
  • فعالیتهای روزانه و ایران ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
  • فناوری اطلاعات مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
  • فناوری اطلاعات معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
  • فناوری اطلاعات طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 108-130]
  • فناوری اطلاعات عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
  • فهمیدن ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]

ک

  • کارکرد کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
  • کامپیوتر عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
  • کتابخانه‎ ها و منابع اطلاعاتی منابع اطلاعاتی به عنوان یکی از نظام های پشتیبانی در آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه شیراز [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 91-112]
  • کسب اطلاع از رشته‎ های دانشگاهی بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
  • کیفت خدمات ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان ‌شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
  • کیفیت ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان ‌شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
  • کیفیت دانشگاهی معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجه‌ریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]

گ

م

  • محتوای الکترونیکی معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
  • محیط یادگیری و یادگیری دانشجویان ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
  • مدلسازی تعیین خط‌مشی‌ها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
  • مدیریت آموزش عالی بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
  • مرز تصادفی تولید و کارایی فنی تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
  • مرکز رشد بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
  • مزایا و محدودیتهای یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
  • مطالعات راهبردی مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
  • معیارهای انتخاب و انطباق معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
  • مقایسه تطبیقی معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]

ن

  • نگرش بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]

و

  • وزارت علوم طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
  • وظایف و مسئولیت کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
  • ویژگیها ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
  • ویژگیهای یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]

ه

  • هزینه‎یابی مبتنی بر فعالیت و مدیریت مالی کاربرد هزینه‌یابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
  • هیئت امنا کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]

ی

  • یادگیری الکترونیکی معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
  • یادگیری الکترونیکی مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
  • یادگیری الکترونیکی بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]
  • یادگیری سازمانی و مؤسسات آموزش عالی کشاورزی تبیین مؤلفه های یادگیری سازمانی در مؤسسات آموزش عالی کشاورزی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 45-66]
  • یادگیری مستقل انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
  • یادگیری مشارکتی انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]