آ
-
آزمون سراسری
بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
-
آموزش الکترونیکی
معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
-
آموزش الکترونیکی
منابع اطلاعاتی به عنوان یکی از نظام های پشتیبانی در آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه شیراز [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 91-112]
-
آموزش الکترونیکی
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
-
آموزش باز و از راه دور
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
-
آموزش عالی
کاربرد هزینهیابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
-
آموزش عالی
بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
-
آموزش عالی
مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
-
آموزش عالی
تحلیل مقایسهای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربههای جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
-
آموزش عالی
الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
-
آموزش عالی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
-
آموزش عالی
ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
-
آموزش عالی
طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
-
آموزش عالی
پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
-
آموزش عالی و اعضای هیئت علمی
عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
-
آموزش مبتنی بر فاوا و کنترل کامل کیفیت
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
ا
-
ابزار تالیف
معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
-
ارتباط فعال با موضوع یادگیری
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
-
ارزشیابی درونی
تعیین خطمشیها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
-
ارزیابی درونی و ساختارسازی
الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
-
ارزیابی عملکرد و کیفیت
طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
-
ارزیابی کیفیت
الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
-
استانداردها و معیارها
معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
-
استقلال آکادمیک و آزادی علمی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
-
انتخاب رشته
بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
-
اهداف یادگیری الکترونیکی
مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
-
ایران
بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
-
اینترنت
عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
ب
-
برنامه چهارم توسعه
کاربرد هزینهیابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
-
بنگاه دانش
تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
-
بنگاه دانش بر
تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
-
بنگاه مبتنی بر دانش
تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
-
بهبود کیفیت و آموزش عالی
تعیین خطمشیها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
-
بهره وری پژوهشی
تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]
-
بودجه
کاربرد هزینهیابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
-
بودجهریزی دانشگاهی و مدیریت کیفیت جامع
معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجهریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]
پ
-
پارادایم
دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
-
پارک تحقیقاتی
بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
-
پارک صنعتی یا تجاری
بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
-
پارک علم و فناوری
بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
-
پارکها و مراکز رشد و شرکتهای مستقر در مراکز رشد
تحلیل و مقایسه شاخصهای عملکردی کلیدی(KPI) مراکز رشد واحدهای فناور کشور [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 143-172]
-
پژوهش
تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]
-
پویایی سیستم
تعیین خطمشیها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
-
پیامدهای ناخواسته
پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
ت
-
تابع تولید دانش
تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
-
تجاری سازی
پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
-
تجربههای جهانی
تحلیل مقایسهای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربههای جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
-
تجسد
دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
-
تحقیقات و فناوری
طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
-
ترجیحات آموزشی
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
-
تشابهات و تمایزات
تحلیل مقایسهای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربههای جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
-
تضمین کیفیت
تحلیل مقایسهای نظامهای تضمین کیفیت آموزش عالی در جهان: وجوه اشتراک و افتراق در تجربههای جهانی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 1-19]
-
تضمین کیفیت
الگویی برای تضمین کیفیت در نظام آموزش عالی ایران : دیدگاه اعضای هیئت علمی کشاورزی و منابع طبیعی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 85-107]
-
تغییر سازمانی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
-
تنظیم مفاهیم
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
-
توسعه اطلاعاتی
طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 108-130]
-
توسعه اطلاعاتی و مدل UNDP
مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
-
توسعه سازمانی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
ج
-
جنسیت و داوطلبان گروههای آزمایشی
بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
ح
-
حفظ کردن
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
خ
-
خودکامیابی و آموزش چندرسانه ای
بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]
د
-
دانشگاه
کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
-
دانشگاه مجازی
دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
-
دانشگاه مجازی
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
-
دانشگاه و رضایت دانشجو
ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
-
دانشگاه و صنعت
پیامدهای ناخواسته تجاری سازی در آموزش عالی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 155-182]
ر
-
رئیسان دانشگاهها
ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
-
رهبری
ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
-
رهیافتهای یادگیری
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
س
-
ساختگرایی و اجتماع پژوهشی
دانشگاه مجازی: بازخوانی روایتهای موجود [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 53-73]
-
سازمان یادگیرنده
تبیین مؤلفه های یادگیری سازمانی در مؤسسات آموزش عالی کشاورزی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 45-66]
-
سواد اطلاعاتی و ایران
طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 108-130]
ش
-
شاخص
معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجهریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]
-
شاخصهای عملکردی کلیدی
تحلیل و مقایسه شاخصهای عملکردی کلیدی(KPI) مراکز رشد واحدهای فناور کشور [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 143-172]
-
شبیهسازی
تعیین خطمشیها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
ع
-
عضو هیئتعلمی و دانشگاه
تحلیل بهره وری پژوهشی اعضای هیئت علمی: مطالعه موردی دانشگاه رازی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 125-154]
ف
-
فرهنگ سازمانی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
-
فعالیتهای روزانه و ایران
ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
-
فناوری اطلاعات
مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
-
فناوری اطلاعات
معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
-
فناوری اطلاعات
طراحی مدل توسعه سواد اطلاعاتی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 108-130]
-
فناوری اطلاعات
عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
-
فهمیدن
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
ک
-
کارکرد
کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
-
کامپیوتر
عوامل مؤثر بر کاربرد فناوری اطلاعات توسط اعضای هیئت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 151-168]
-
کتابخانه ها و منابع اطلاعاتی
منابع اطلاعاتی به عنوان یکی از نظام های پشتیبانی در آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشجویان مجازی دانشگاه شیراز [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 91-112]
-
کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی
بررسی میزان کسب اطلاع از رشته های دانشگاهی در میان داوطلبان مجاز به انتخاب رشته درکنکور سراسری [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 131-149]
-
کیفت خدمات
ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
-
کیفیت
ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 67-90]
-
کیفیت دانشگاهی
معرفی برخی شاخصهای کیفیت نظام دانشگاهی برای استفاده در بودجهریزی دانشگاهی [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 57-84]
م
-
محتوای الکترونیکی
معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
-
محیط یادگیری و یادگیری دانشجویان
ارتباط رهیافتهای یادگیری با ترجیحات آموزشی دانشجویان [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 109-142]
-
مدلسازی
تعیین خطمشیها و عوامل اثرگذار در ارزشیابی درونی گروههای آموزشی: رویکردی براساس پویایی سیستم [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 49-77]
-
مدیریت آموزش عالی
بررسی وضعیت توسعه سازمانی در نظام آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 21-44]
-
مرز تصادفی تولید و کارایی فنی
تحلیل تابع تولید و کارایی بنگاه دانش با استفاده از روش تحلیل مرز تصادفی تولید [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 1-30]
-
مرکز رشد
بررسی بازار محلی پارکهای علم و فناوری ایران [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 21-48]
-
مزایا و محدودیتهای یادگیری الکترونیکی
مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
-
مطالعات راهبردی
مطالعات راهبردی توسعه اطلاعاتی نظام آموزش عالی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 1-26]
-
معیارهای انتخاب و انطباق
معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
-
مقایسه تطبیقی
معیارهای انتخاب ابزارهای تالیف محتوا در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 75-89]
ن
-
نگرش
بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]
و
-
وزارت علوم
طراحی و استقرار نظام ارزشیابی کلان عملکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 91-124]
-
وظایف و مسئولیت
کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
-
ویژگیها
ویژگیها و فعالیتهای روزانه رئیسان دانشگاهها [دوره 13، شماره 3، 1386، صفحه 31-56]
-
ویژگیهای یادگیری الکترونیکی
مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
ه
-
هزینهیابی مبتنی بر فعالیت و مدیریت مالی
کاربرد هزینهیابی مبتنی بر فعالیت در برآورد هزینۀ سرانۀ دانشجویی [دوره 13، شماره 2، 1386، صفحه 79-107]
-
هیئت امنا
کارکردهای هیئتهای امنای دانشگاههای دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در طی سالهای1370 تا 1385 [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 1-20]
ی
-
یادگیری الکترونیکی
معیارهای تولید دروس الکترونیکی و استانداردها با توجه به جایگاه آنها در یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 27-52]
-
یادگیری الکترونیکی
مبانی نظری و کاربردی یادگیری الکترونیکی [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 135-156]
-
یادگیری الکترونیکی
بررسی نگرش استادان و دانشجویان به یادگیری الکترونیکی: پیمایشی در دانشگاه های دارای آموزش الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 157-176]
-
یادگیری سازمانی و مؤسسات آموزش عالی کشاورزی
تبیین مؤلفه های یادگیری سازمانی در مؤسسات آموزش عالی کشاورزی [دوره 13، شماره 4، 1386، صفحه 45-66]
-
یادگیری مستقل
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
-
یادگیری مشارکتی
انتقال از دانشگاه آموزش از راه دور سنتی به دانشگاه مجازی: نوآوری و چالش تغییر(مطالعه موردی) [دوره 13، شماره 1، 1386، صفحه 113-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد